FIRINDA YUMURTALI PEYNİRLİ BAZLAMA

Herkese merhabalar sevgili dost ve izleyenlerim, hepinizin sevdiklerinizle güzel ,neşeli bir pazar geçirmesi dileğiyle tarifime geçmek istiyorum. Bu lezzetli bir kahvaltılık ve ayrıca ani bir misafiriniz geldiğinde de çayı koyunca hemen hazırlayabileceğiniz pratik bir lezzet. Bunu ekmeklerinizi dilimleyerek de hazırlayabilirsiniz.
Buyrun paylaşalım:



Malzemeler:
1 adet bazlama veya 10 dilim herhangi bir çeşit ekmek
3 adet yumurta
1 kase lor peyniri ( ben kaşar loru kullanıyorum harika oluyor)
3 adet yeşil biber
1 adet kırmızı biber
1 adet domates
2 diş sarımsak
1 avuç yeşil veya siyah zeytin
sucuk
istediğiniz baharatlar
1 fincan süt
kahvaltılık salça(yoksa normal salça)

Yapılışı:
Bazlama ekmeğini üçgen dilimleyin sonra da bu dilimleri tost yapar gibi ortalarından ikiye kesin.İki dilm elde edin.
Geniş bir kapta önce yumurtaları bir fincan sütle iyice çırpın. İçine loru, küçük doğradığınız biberleri, domatesi, sucuğu,sarımsakları, zeytinleri ve baharatları ilave edip karıştırın.
Dilimlerin üzerine önce salçayı sürün, sonra hazırladığınız karışımdan bolca üzerini kaplayacak kadar koyun.
Üzerlerine toz kırmızı biber serpin ve fırına verin. Üst malzeme pişene kadar tutun.( 20 dakika )
Karıştırdığınız üst malzemenin çok kuru olmamasına dikkat edin, biraz sulu olacak ki ekmekler kurumasın içine de biraz çeksin.Sıcacık çayınızla afiyetle yeyin. İçinde kahvaltıda olması gereken herşey olduğu için yanına da pek bir şey istenmiyor ve pizza gibi oluyor.

Afiyetler olsun hepinize şimdiden güzel, sağlıklı, huzurlu ve bol bereketli bir hafta diliyorum sevgilerimle...

Yorumlar

  1. Valla nefis,ben kiyamazdim bazlamaya ama yiende denemeli,Türkiye`den getirdigim iki bazlamam kaldi,tereyagli cok seviyorum ondan dedim,elinize saglik!

    YanıtlaSil
  2. nefis olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. hımm kahvaltı için harika canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Bildiğimiz pizza sanki.Ekmeği kalın o kadar. malzemeler muhteşem, görüntü nefis. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

  5. Canım çay saatleri için mükemmel bir lezzet.Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder