KAHVELİ KREMŞANTİLİ KURABİYE

Herkese günaydınlar, hayırlı günler diliyorum.

Dün doktoruma gittim ayağım için gerekli ilaçları kullanabieceğimi, zararı olmadığını söyledi.İçim rahatladı, umarım o ilaçlarla ayağım iyileşir.

Sizlere hemen hemen hepimizin bildiği şu kremşantili kurabiyenin tarifine biraz eklemeler yapılmış halini vereceğim.

Kahvenin yanına iyi gideceğimi düşündüm ve bir miktar Türk kahvesi ekledim.Buyrun paylaşalım.


Malzemeler:


1 poşet kremşanti

1 bardak sıvıyağ

yarım bardak pudra şekeri

aldığı kadar un

1 çorba kaşığı Türk kahvesi


Yapılışı:


Önce arkadaşlar kremşanti, sıvıyağ ve pudra şekerini karıştırıp özdeşleştirin.

Sonra kahve ve unu ilave edip yoğurun.

Küçük parçalar koparıp yuvarlayın, tepsiye dizin.

Üzerlerine birer karanfil kondurun. Koymasanız da olur ama daha güzel bir aroma veriyor.

Isıtılmış 180 derece fırında iyice kızarmadan pişirin ve çıkarın.

Afiyetler olsun sevgili dostlar, kahvenin yanına çok yakışıyor sevgilerimle...










Yorumlar

  1. Türk kahveli ilginç olabilir,görüntüsü çok güzel eline sağlık canım benim.

    YanıtlaSil
  2. canım benim çok geçmiş olsun.acil şifalar diliyorum.kurabiye çok güzel görünüyor.kahve aromasıda harika yakışmıştır.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Mis gibi olmuş.Ellerine sağlık canım.

    Özlem

    YanıtlaSil
  4. çay saati için birebir çok güzel olmuş canım ellerine sağlık
    bu arada geçmişolsun acil şifalar dilerim
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Kardeşim kurbişler ve kahve hazır
    ellerine sağlık öpüyorum.

    YanıtlaSil
  6. bie ben kaldım krem şantili kurabiye yapmayan:) bu aralar çok biraz ara vereyim diyorum tatlılara ama gördükçe yapasım geliyor, harika bir lezzet olduğuna eminim görüntüsü öyle gösteriyor ellerine sağlık canım dikkat et kendine...

    YanıtlaSil
  7. arkadaşım çok geçmiş olsun,kurbişlerin süpper görünüyor,ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  8. Cok guzel bir kurabiye olmus, ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  9. kahveyi çok severim her sabah mutlaka içerim yanındada çok iyi gideceğinden eminim ellerinize sağlık deneyeceğim

    YanıtlaSil
  10. arkadaşım sorunu bloğumda yorumladım ama sanada yazmak istedim.ekmekleri ilk kemik suyuna bandırıp çabucak çıkartıyorsun sonrada kızgın ızgarada önlü arkalı pişiriyosun.sevgilerimle canım...

    YanıtlaSil
  11. Ne degisik bir aroma olmustur kurabiyde, guzel bir aroma. Ellerine saglik.

    Sevgiler ve guzel bir hafta dilegimle.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder