PANCARLI PATATES SALATASI

Herkese iyi akşamlar sevgili arkadaşlarım,
Sizlere pancarı tanıdıktan sonra bir çok yemek çeşidinde kullanmaya başladığımı söylemiştim. Öyle bir sebzeki bu neye girse yakışıyor çünkü nötr bir tadı var. Tatlı desen değil, tuzlu desen değil, böyle olunca da ister tatlılarda isterseniz de tuzlularda rahatça kullanabiliyorsunuz.

Ben vereceğim tarifte salatada kullandım.Arkadaşlarım için patates salatasında kullanmak istedim.

Gayet kolay ve lezzetli bir salata, herkes çok beğenmişti. Misafirleriniz geldiğinde veya kendi canınız böyle bir soğuk salata istediğnde denemenizi öneririm. Buyrun paylaşalım:


Malzemeler:


3 adet kırmızı pancar

istediğiniz miktarda patates

2 bardak yoğurt

dilerseniz 2-3 kaşık mayonez (ben kullanmıyorum)

2-3 diş sarımsak

tuz, kurunane, pulbiber, karabiber

3 kaşık zeytinyağı


Yapılışı:


Arkadaşlar önce patates ve pancarları ayrı ayrı haşlayın ve soyun.

Sonra soğuyunca iri küpler halinde doğrayın ve karıştırın.

Tuz, karabiber, nane, pulbiber ve zeytinyağı ekleyin.

İyice harmanladıktan sonra yoğurt ve sarımsağını da ilave edin.

Salatanız hazır afiyet olsun, hepinize sevgiler, sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. özgencim ellerine sağlık canım patatesli olarak denememiştim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bayılıyorum şu renge :)
    Ben de kırmızı pancarla yeni tanışıp,herşeye çok yakıştıranlardanım:)
    Çok güzel gözüküyor canım.
    Ellerine sağlık..
    Afiyet,şifa olsun inşaalah..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Pancar turşusuna bayılırım bende.Bu şekilde hiç denemedim ama.Ellerinize sağlık;)

    YanıtlaSil
  4. Epeydir yapmamıştım dolapta pancar turşumda var hatırlatmanız iyi oldu şu renginin güzelliği zaten yetiyor faydalarıda oldukça fazla harika görünüyor beğenmemek mümkünmü ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel ve değişik olmuş rengine bayıldım. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  6. Canım ellerine sağlık mor benim rengim olduğu için pancarı çok seviyorum öptüm.

    YanıtlaSil
  7. Pancar gerçekten çok sağlıklı bir sebze. tam da zamanı. Ellerine sağlık Özgencim

    YanıtlaSil
  8. pembe pembe harika görünyor arkadaşım.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Özgen bızlerde cok severız pancarı faydalarınıda duydukca sofralardan eksık olmuyor ellerıne saglık cok guzel gorunuyor .Sevgıler..

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar; ekmeğime yaptığınız yoruma gönülden teşekkürlerr..Yazım alıntı değildir.Daha önce yazdıklarımı okursan sevinirim....öptüm....

    YanıtlaSil
  11. Çok iyi fikir patatesle beraber salatasını yapmak. Ellerine sağlık arkadaşım, afiyet bal şeker olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder