İKRAMLARIM VE ÖDÜLÜM







Herkese merhabalar sevgili dostlar!

Birkaç gündür bloğuma giremedim ve inanın aklım sizlerde kaldı. Ama mazeretim var çünkü bu hafta yoğun şekilde misafirlerim vardı ve elimden geldiğince ikramlarımla uğraştım.


Hepsini yayınlayıp sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum. Tariflerini teker teker vereceğim ve beğenilerinize sunacağım. Bakalım içlerinde hoşlarınıza giden, ben de deneyeyim diyeceğiniz çıkacak mı? Merakla yorumlarınızı bekliyorum. Sevgilerimi yolluyorum...


Bu arada sevgili arkadaşım İnci'nin bana da layık gördüğü Beautuful Blogger Ödülü için sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum.Çok gurur duydum.Ben de bu güzel ödülü beni izleyen tüm Blog arkadaşlarıma vermek istiyorum ama özellikle adını vermeden geçemeyeceğim sevgili:









Zeynep'e ödülümü yolluyorum. Hepiniz benim için çok değerlisiniz.Sayenizde bilgi dağarcığıma hep yeni birşeyler ekleniyor, eksik olmayın sevgiyle kalın...


Sevgili arkadaşlarım ilk ağırladığım misafirlrime yaptıklarımın resimlerini veriyorum.Tariflerini de tek tek yayınlayıp diğer grubunkileri vereceğim.Görüşmek üzere...


İncirli Muhallebili Pasta




Çikolata Soslu Yerfıstıklı İrmik Helvası


Tavuk Sulu Rulo Börek



Tavuklu Krepler


Dızmana










Yorumlar

  1. Ooo ne güzel şeyler hazırlamışsın,ellerine emeğine sağlık..
    Tavuk sulu rulo böreğe bayılıyorum ben,Krepler de nefis gözüküyor,dızmana yı merak etim,çok güzel olsa gerek..
    Ve ödül için kutluyorum,çok ama çok teşekkür ederim bana da layık gördüğün için..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. karnım açççç şu anda ve hepsi süperrrrrrrrrrr. :)))

    YanıtlaSil
  3. canımm ellerine sağlık hepsi birbirinden güzel olmuş.özellikle irmik helvasının tarifini sabırsızıkla bekliyorum

    YanıtlaSil
  4. hepsi birbinden güzel olmuş arkadaşım.tarifleri bekliyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba canım menü çok güzel sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Ödül için teşekkürler, hepsi çok hoş duruyor..Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Hepsi harika, ödül için de kutluyorum.

    YanıtlaSil
  8. merhaba,elinize sağlık hepsi iştah açıcı,afiyet olsun..dızmana nasıl yapılır,yazarsanız sevinirim,ziyaretinize sevindim,ayrıca kurabiyemin memleketinizi hatırlatması çok hoş ,sevgiler.....

    YanıtlaSil
  9. Tüm tarifler mükemmel ama ben en çok dizmanayı yapmak istiyorum. Bir türlü fırsat bulamadım. İyi haftalar diliyorum Özgen'cim..

    YanıtlaSil
  10. Merhaba!
    Harika bir masa hazırlamışsın ellerine sağlık.Tariflerini merakla bekliyorum.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. özgenciğim ellerine sağlık hepsi çok güzeldi.aysel

    YanıtlaSil
  12. hıım herşey harika ellerine sağlık afiyet olsun

    YanıtlaSil
  13. ÖZGENCİM BU NE GÜZELLİK BÖYLE.ELLERİNE SAĞLIK CANIM ARKADAŞIM.NE KADAR BECERİKLİSİN SEN MAŞALLAH.ALLAH NAZARLARDAN SAKLASIN.RESİMDEKİLERİN HEPSİNİ YEMEK İSTİYORUMMMMMMMMMMMMM:))

    ÖZLEM

    YanıtlaSil
  14. Canım,
    öncelikle ödülünü kutluyorum.
    Yapotığın her şey çok güzel olmuş. Ellerine sağlık.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder