İNCİ'MİZ

Sevgili arkadaşlar hepinize çok soğuk bir Fethiye havasından hayırlı sabahlar,hayırlı haftalar diliyorum.Artık kış yüzünü gösterdi ve üşüyoruz burada.Yeni haftada herşey gönlünüzce olsun inşallah sağlıkla sıhhatle ve afiyetle.

Arkadaşlar ben Özgen Hanım'ın asistanı Özlem...
Özgen şuan evinde minik İncisi ve ailesi ile başbaşa ama aklını sorarsanız aklı Blogunda ve siz değerli blog arkadaşlarında.Devamlı sizinle ilgili telefonda görüşüyoruz.Neler yapmış,nasıllar şeklinde ben sizlerle ilgili az biraz Özgen'e gerekli bilgileri vermeye çalışıyorum.

Hepiniz minik İnci'nin amaliyatını çok merak etmişsiniz.Öncelikle herkese İnci hakkında yapılan güzel dilekler ve temenniler için çok teşekkür ederim.Hepinizden Allah razı olsun sevgili blogger dostları.
İnci cuma günü saat 10:00 da amaliyat oldu,bademcikleri alındı ve cumartesi günü erkenden taburcu oldu.Şuan anneciği,babacığı,anneanneciği ve dedeciği ile başbaşa ve çok mutlu.Allaha şükür operasyonda gayet başarılı geçmiş ve gayet iyi.

Hepinize kucak dolusu sevgi ve selamlar.

Yorumlar

  1. çok geçmiş olsun.acil şifalar diliyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Prensese acil şifalar dilerim mutlu
    haftalar öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Sizin aracılığınızla Özgen arkadaşıma ve ailesine selamlarımı,sevgilerimi göndermek istiyorum.Kızımız İnci'yi de yanaklarından öpüyorum.Tekrar geçmiş olsun.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder