Yörük Ali

Arkadaşlar size fasulye ile ilgili biryer tanıtmak istiyorum.Haftasonu İzmir'den dönerken Yörük Ali diye bir lokantaya uğradık. Biz memleketten dönerken oraya hep uğrarız.Burası arkadaşlar kuru fasulyesiyle meşhur.Bütün yemekleri harika ama insanlar sırf fasulyesini yemek için geliyor. Biz de öyle.


İzmir yönünden gelirken Muğla'yı geçince Kızılyaka Beldesinde yol üstünde karşınıza çıkıyor.Yeşillikler içinde çok hoş bir mekan.Kuru fasulyeyi küçük toprak güveçlerde getiriyorlar, harika.Tamam biliyorum uzak yerler ama belki bu taraflara yolunuz düşerse mutlaka uğrayın...





Meşhur kuru fasulyeden bir resim:)))

Yorumlar

  1. Bizde hep uğrarız ama çorba,kahvaltı ve pideleri güzel diye biliyoruz :) Kurufasulyesini yemedik hiç.

    YanıtlaSil
  2. Eşim seyahatten dönerken yada giderken uğrayıp yediğini söylüyor hep seni de götürüp yedireceğim diyor ama bir türlü kısmet olmadı. Bu arada sizi yeni gördüm, bundan böyle uğrar yaptıklarınızı paylaşırım.
    www.sendepişir.com / Nilgün

    YanıtlaSil
  3. Bloğunuz çok güzel Nilgün Hanım artık sizi devamlı izleyeceğim.Görüşürüz...

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel fotolar bunlar sevgili Özgen'ciğim..Gönlüne sağlık canım..

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar Özgen hanım. Yazılarınız içtenlikle yazılmış, blogunuzu çok beğendim. Fethiye'de ysşadığınız için çok şanslısınız, darısı annemle benim başıma. Oraları görmeyi, yerleşmeyi çok isterim doğrusu!
    Güle güle oturun, sevgiyle kalın!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder