PRATİK ÇİTLİ PASTA


Cooook uzun bir aradan sonra herkese merhabalar sevgili dost ve izleyenlerim,
Aslında sizlere nereden başlasam, neler anlatsam bilemiyorum ama malesef çok uzun bir zaman girdi araya.
Yeni bir eve taşındık, kardeşimin düğününü yaptık ve bazı daha başka ekstra gelişmeler derken ben blogumla hiç ilgilenemedim, sizleri de takip edemedim. Ama eminim neler kaçırmışımdır kimbilir, ne güzel tarifler vermişsinizdir...
Ama artık dönmeliyim dedim bloğumun başına, nerelerdesin, niye yayın yapmıyorsun diye mesajlar aldım ve artık sizleri de düzenli bir şekilde izleyip hepinizden ayrı ayrı güzel tarifler almayı, yeni fikirler einmeyi özledim.
Neyse dönüşümü Denizimin doğum gününde yaptığım çok kolay pratik bir pasta ile açmak istedim. O gün bayağı işim vardı ve daha önce oğluşuma pastanı ben yapacağım diye söz vermiştim. Fakat vaktim kısıtlı olduğu için bu pratik pastayı yaptım ama gayet lezzetli oldu.
Hiç fırın kullanmanıza gerek kalmıyor, son derece kolay ve lezzetli, buyrun paylaşalım:

Malzemeler:
1 adet kakaolu hazır pandispanya
2 paket rulokat
Kreması için:
2.5 bardak süt
1 paket Türk kahveli puding veya vanilyalıya 2 tatlı kaşığı türk kahvesi ekleyin.
1 paket vanilyalı pasta kreması
Pasta kreması için 1 bardak soğuk süt
1 adet muz, elma
1 çay bardağı damla çikolata, ceviz, fındık vs.
kuru üzüm, kuru incir
10 adet halley bisküvi
Keki ıslatmak için :
2 bardak nescafeli süt


Yapılışı:
Önce arkadaşlar pandispanyanın alt kısmını da üst kısmını da nescafeli sütle ıslatın.
Ara katının dolgusu için kahveli pudingi 2,5 bardak sütle pişirin ve iyice ılınmaya bırakın. İçine sıcakken 1 kaşık tereyağ ekleyin.
Pasta kremasını 1 bardak soğuk sütle iyice katılaşana kadar mikserle çırpın. Bu kremanın yarısını ve pişirdiğiniz kaveli pudingin yarısını aynı kapta karıştırın.
İçine muzu, elmayı, halley bisküvileri küp doğrayıp ekleyin, ayrıca damla çikolata, kuru üzüm, ceviz, fındık, kuru incirleri de doğrayıp ilave edin, iyice karıştırın.
Pandispanyanın sütle ıslatılmış alt kısmına bu karşımı tamamen yayın. Yine sütle ıslatılmış üst kısmı da üzerine kapatın.
Ayırdığınız pasta kreması ve pudingi de birleştirip pastayı tamamen bununla kaplayın,
Rulokat bisküvileri çepeçevre pastanın etrafına yapıştırın.
Üzerini dilediğiniz gibi süsleyin.
Bu kadar arkadaşlar, çok lezzetli ve pratik bir pasta, üstelik de şık, sadece pudingi pişiriyorsunuz.
Misafirleriniz için de ideal, afiyetler olsun.
İnşallah artık bu kadar uzun süre ayrı kalmayız, sevgiyle kalın, görüşmek üzere...


 

Yorumlar

Yorum Gönder