GELİN PASTASI



Herkese iyi akşamlar sevgili arkadaşlarım ve izleyenlerim,
Malesef bu sene bilgisayarımla başım dertte, durmadan bir sorun çıkıyor. Yine nedenini anlayamadığım bir sorunla karşılaştım. Bir akşam tam kayıt yapacakken internet durdu ve kendi bloğum dahil hiçbir bloğa erişamedim. Hala erişilmiyor, bunun üzerine yeni bir erişim sitesinden ilk defa girerek şu an kayıt yapmaya çalışıyorum. İnşallah yine bir sorunla karşılaşmam, bakalım hayırlısı.
Neyse yine uzun bir aradan sonra sizlerle bir arkadaşımızın bloğunda gördüğüm ve denediğim harika bir pastayı paylaşmak istiyorum. Gerçekten nefis oluyor, kesinlikle denemenizi tavsiye ediyorum. Buyrun paylaşalım:

Malzemeler:

Keki: 2 yumurta
         yarım su bardağı şeker
         yarım su bardağı süt
         yarım su bardağı sıvıyağ
        1 kabartma tozu, 1 vanilya
        1 bardak un
Keki ıslatmak için: 1 bardak ılık süt
                             1 adet nescafe üçü birarada
Üzeri için: 1 paket kakaolu bisküvi
                1 paket kakaolu puding
                3,5 bardak süt
                1 poşet krem şanti, 1 bardak soğuk süt
                 bisküvi, hindistan cevizi, fındık, ceviz

Yapılışı:

Önce arkadaşlar verilenkek malzemelerini çırpın ve kare borcama döküp pişirin.
Kek pişince soğumasını bekleyin ve 1 bardak ılık sütle 1 poşet nescafe üçübiraradayı karıştırın. Keki bu karışımla ıslatın.
Bir paket kakaolu bisküviyi kekin üzerine dizin.
Bir paket kakaolu pudingi 3,5 bardak sütle pişirin ve bisküvilerin üzerine yayın, soğumaya bırakın.
Bir poşet krem şantiyi bir bardak soğuk sütle çırpın ve soğuyan pudingin üzerine yayın.
Kakaolu bisküvi, hindistan cevizi, fındık ve cevizi rondodan geçirin, şantinin üzerini bu karışımla kaplayın.
Servis etmeden önce en az 4 saat buzdolabında bekletin.Afiyetler olsun, harika bir pasta, sevgilerimle, sağlıcakla kalın...


Yorumlar

  1. damatlari kiskandiracak pasta bu:)) ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  2. bazen bu ve bunun gibi birçok sorunla karşılaşıyoruz canım geçmiş olsun:(
    pasta ise nefisss:)
    hayırlı cumalar:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. merhabalar bu pastadan bende görüp denememiştim,yine heves ettim .)
    banada beklerim takipleşmek dileğiylee :)

    YanıtlaSil
  4. Canım hoş geldin pastan nefis olmuş ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder