HİNDİSTAN CEVİZLİ PUDİNGLİ ISLAK KURABİYE


Herkese iyi pazarlar sevgili arkadaşlarım, sizlere arkadaşımın siparişi üzeine yaptığım çok lezzetli bir kurabiyenin tarifini vermek istiyorum.

Bu tarifi sevgili Tarifkolik-Öznur'un sitesinde yayınladığı bir kurabiye tarifini örnek alarak yaptım.Adı Kurabisu idi. O kadar hoşuma gitti ki arkadaşım için ufak tafek değişikliklerle hemen yaptım.

Arkadaşlar kayıt yapabiliyorum ama malesef kendi bloğum dahil sizlerinkilere de giremiyorum. Yaptıklarınıza hala bakamıyorum.Üzgünüm sevgilerimle:((

Malzemeler:

2 yumurta

125 gr margarin

1 çay bardağı sıvıyağ

1 bardak şeker

3 kaşık kakao

1 kabartma tozu, vanilya

aldığı kadar un

Pudingi için:

1 paket hindistan cevizli puding

2 bardak süt

Şerbeti için:

1,5 bardak sıcak süt

2 kaşık nescafe

3 kaşık şeker

üzeri için: beyaz çikolata sos

2 bardak süt

bulamak için hindistan cevizi


Yapılışı:


Önce arkadaşlar verilen hamur malzemeleriyle kulak memesi kıvamında bir hamur yoğurun.

Pudingi için süt ve toz pudingi bir tencerede pişirip koyu bir muhallebi elde edin. Şerbet malzemelerini karıştırın.

Hamurdan ceviz kadar parçalar koparıp parmağınızla oyun ve içine bir çay kaşığı puding koyun, yuvarlayarak kapatın. Isıtılmış 180 derece fırında 25 dakika pişirin ve çıkarın.

Beyaz çikolata sosu 2 bardak sütle pişirin.

Kurabiyeleri önce şerbete iyice bulyıp tekrar tepsiye dizin. Üstlerine birer veya ikişer kaşık çikolata sos dökün ve bolca hindistan cevizi serpin.

Biraz bekletip servis tabağına dizin.

Kesinlikle yapmanızı öneriyorum.Harika, lezzetli, sunumu da çok şık kurabiyeler.Sevgiyle kalın...



Yorumlar

  1. harika görnüyor canım.çok beğendim.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. merhaba ..ellerine sağlık özgen..nefis olmuş bu kurabiyeler..afiyet şifa olsun..çok selamlar..

    YanıtlaSil
  3. hmmm:))
    Özgenciğim yapan ellerin dert görmesin kurabiyelerin şahane görünüyorlar:)
    puding sos yakışıyor kurabiyelere:)

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzel olmuş nefis doğrusu. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  5. çok farklı bir kek olmuş..yumuşacık..ellerine sağlık özgenciğim

    YanıtlaSil
  6. en kisa zamanda bu tarifi denemek istiyorum,super olmus,elinize saglik

    YanıtlaSil
  7. Ozgencim harika bir lezzete benziyor,not aldim bile.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Nefis olmuş, keşke orada olup tadına bakabilseydim. Ellerine sağlık Özgen'cim..

    YanıtlaSil
  9. Buna bayıldım, ağzımın suyu aktı :)))
    Aldım tarifi kesin yapıyorum en kısa zamanda

    YanıtlaSil

Yorum Gönder